Home / Kettlebell oefeningen / Twee armen kettlebell press
twee armen kettlebell press

Twee armen kettlebell press

De kettlebell press met twee armen is een kettlebell oefening die de schouders, armen en rug. Je kunt deze oefening beter als laatste doen omdat het veel kracht eist van je armen en je hierna misschien weinig kracht overhebt voor andere oefeningen. Als je deze oefening vaker uitvoert zul je zien dat de resultaten snel genoeg zichtbaar worden. Deze kettlebell vereist twee kettblebells.

Kettlebell press stap 1:

Pak twee kettlebells en ga rechtop staan met de kettlebells omhoog ter hoogte van de nek. Je kunt je voeten iets uit elkaar zetten maar niet verder dan je heupen.

Kettlebell press stap 2:

Til beide kettlebells zo ver mogelijk omhoog tot allebei de armen helemaal gestrekt omhoog staan.

Kettlebell press stap 3:

Laat na 2 seconde de kettlebells zakken tot de beginpositie. Dit is de kettlebell press met twee armen. Nu kun je de oefening herhalen.

Alle kettlebell oefeningen

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden? Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Bekijk ook

Kettlebells

Kettlebell oefeningen voor een strakke buik? 5 redenen waarom je absoluut met een kettlebell moet trainen!

1. Kettlebell oefeningen verbranden calorieën en vet Kettlebell oefeningen zijn een van de meest effectieve oefeningen ...

Geef een reactie