Home / Buikspieren Trainen / Review: De Buikspier Succesformule

Review: De Buikspier Succesformule

E-boeken worden steeds populairder. Een E-boek is een elektronisch boek dat je direct na aankoop kunt lezen, printen en of gewoon op je mobiel/tablet kunt lezen. Nu er steeds meer boeken verschijnen over buikspieren zullen we elke maand een aantal e-boeken lezen en reviewen. In dit artikel lees je alles over de succesformule om buikspieren te trainen.

Wat is de succesformule van de buikspieren bijbel?

De Buikspieren bijbel is een boek geschreven door een personal trainer. Het boek is een goed handboek om een strakke buik te trainen. We hebben dit boek zelf gelezen en zijn onder de indruk van de nuttige informatie en trainingen. Dankzij onze goede ervaring hebben we dit boek al vaker op onze website getoond.

Wat krijg je?

De buikspieren bijbel bestaat uit 4 e-boeken voor de prijs van 1. Wij zijn een groot van van het boek over buikspieren. Het staat vol buikspieroefeningen, trainingen, schema’s en workouts. De andere boeken bevatten tips en informatie om gezond af te vallen (inclusief schema’s voor eten, recepten etc.) Kortom, 4 boeken vol handige informatie om gegarandeerd af te vallen en een platte buik te trainen. Gegarandeerd? Ja! De schrijver geeft een makkelijke niet goed geld terug garantie. Als jij niet het gewenste resultaat behaald na het lezen van het boek (een sixpack of strakke buik) krijg je gewoon je geld terug. Dit is natuurlijk een fijne gedachte.

1389254344-300x272

Alternatieven

Natuurlijk zijn er meer boeken over buikspieroefeningen en afvallen. Een goed voorbeeld is het boek Vet Verbrand Geheimen of de Afslank receptenbijbel. Deze boeken hebben wij inmiddels besteld en zullen we binnenkort reviewen.

Bekijk ook

lovehandles-wegwerken

Lovehandles wegwerken? In 4 makkelijk stappen van lovehandles afkomen