Home / Kettlebell oefeningen / Liggende kettlebell press
Liggende kettlebell press

Liggende kettlebell press

De liggende kettlebell press is een kettlebell oefening die je armen en borst traint. Dit is een van de populairste kettlebell oefeningen van dit moment. Voor deze oefening heb je 1 kettlebell nodig en het liefst een mat om op te liggen.

Liggende kettlebell press stap 1:

Ga op de grond liggen met je rug recht en je benen gebogen zoals in de bovenstaande afbeelding. Pak met je hand een kettlebell aan de kant waarmee je wilt beginnen.

Liggende kettlebell press stap 2:

Duw de kettlebell recht omhoog van je af en houd arm dan even gestrekt. Tijdens de beweging draait je handpalm een kwartslag.

Liggende kettlebell stap 3:

Als je deze positie 2 seconde vast hebt gehouden laat je de kettlebell weer rustig naar beneden zakken. Dit is de liggende kettlebell press! Nu herhaal je de oefening met je andere arm. Dit is de liggende kettlebell press!

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden? Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Bekijk ook

Kettlebells

Kettlebell oefeningen voor een strakke buik? 5 redenen waarom je absoluut met een kettlebell moet trainen!

1. Kettlebell oefeningen verbranden calorieën en vet Kettlebell oefeningen zijn een van de meest effectieve oefeningen ...

Geef een reactie