Home / Kettlebell oefeningen / Kettlebell Long Press
Kettlebell long press

Kettlebell Long Press

Wil jij je schouders, rug, buikspieren en benen trainen met één oefening? Dan is de kettlebell long press wat voor jou. Je kunt deze kettlebell oefening makkelijk thuis uitvoeren.

Kettlebell long press stap 1:

Sta rechtop en houdt een kettlebell vast met beide handen.

Kettlebell long press stap 2:

Met deze oefening doen we beide benen apart, je begint met je rechterbeen: Houd de kettlebell met je rechthand tegen je borst. Zak nu door je knieen waardoor alleen je rechter knie de grond raakt (zie afbeelding hier boven). Terwijl je deze beweging doet strek je je rechter arm met de kettlebell omhoog.

Kettlebell long press stap 3:

Houdt deze positie 2 seconde vast en kom dan terug naar de beginpositie. Nu kun je de oefening herhalen maar dan met links. 10 keer per been.

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden? Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Bekijk ook

Kettlebells

Kettlebell oefeningen voor een strakke buik? 5 redenen waarom je absoluut met een kettlebell moet trainen!

1. Kettlebell oefeningen verbranden calorieën en vet Kettlebell oefeningen zijn een van de meest effectieve oefeningen ...

Geef een reactie