Home / Kettlebell oefeningen / Kettlebell deadlift
Kettlebell deadlift

Kettlebell deadlift

De kettlebell deadlift is een heerlijke oefening waarmee je onder andere je buikspieren, rug, benen en armen mee traint. Je kunt deze kettlebell oefening makkelijk overal uitvoeren met een kettlebell.

Kettlebell deadlift stap 1:

Sta rechtop met je benen iets breder dan je heupen. Zet nu de kettlebell tussen je voeten op de grond.

Kettlebell deadlift stap 2:

Zak door je knieën en pak de kettlebell vast met beide handen, til de kettlebell met rechte rug op en kom voorzichtig terug naar de staande positie.

Kettlebell deadlift stap 3:

Nu je rechtop staat laat je de kettlebell hangen aan je gestrekte armen. Als je deze positie 2 seconde vast hebt gehouden zet je met rechte rug de kettlebell terug op de grond. Dit is de kettlebell deadlift! Nu kun je de oefening herhalen.

Hoe je nu controle krijgt over je gewicht, lichaam en gezondheid dankzij de kettlebell workout

Wil jij nu actie ondernemen en gegarandeerd een strakke buik binnen 1-2 maanden? Koop nu een kettlebell en start thuis je eigen kettlebell workout:

Bekijk ook

Kettlebells

Kettlebell oefeningen voor een strakke buik? 5 redenen waarom je absoluut met een kettlebell moet trainen!

1. Kettlebell oefeningen verbranden calorieën en vet Kettlebell oefeningen zijn een van de meest effectieve oefeningen ...

Geef een reactie